Naša strategija
Kompanija Ewopharma usmerena je na dve centralne poslovne jedinice, na lekove koji se izdaju uz lekarski recept i proizvode za unapređenje zdravlja. Naš cilj jeste da inovativne terapije koje su u velikoj meri potrebne nađu svoj put do pacijenata i potrošača, što je u skladu sa vrednostima naše kompanije. To činimo povezivanjem farmaceutskih kuća i brendova iz celog sveta sa našim tržištima u Centralnoj i Istočnoj Evropi i Švajcarskoj. Razvijamo i primenjujemo uspešne strategije nastupa na tržištu (go-to-market strategije) za plasiranje specijalizovanih lekova, lekova za retke bolesti, bolničkih lekova i proizvoda za unapređenje zdravlja.
FARMACEUTICI
Farmaceutici predstavljaju najvažniji i najbrže rastući segment kompanije Ewopharma. Ovde se fokusiramo na marketing inovativnih, specijalizovanih lekova koji pružaju značajnu kliničku korist i vrednost, prvenstveno u našim ključnim terapijskim oblastima: gastroenterologiji, neurologiji, imunologiji i onkologiji. Naša strategija u oblasti lekova koji se izdaju uz lekarski recept usmerena je na najsavremenije proizvode sa ubedljivim medicinskim karakteristikama u oblastima sa izrazito nezadovoljenim potrebama, kao i na patentirane lekove i one koji su inače jasno različiti od ostalih.
Proizvodi opšte namene
Sve više ljudi vodi računa o svom zdravlju i zdravlju svoje porodice koristeći lekove koji se izdaju bez recepta. Kompanija Ewopharma želi da što većem broju pacijenata i potrošača na našim ciljnim tržištima omogući pristup bezbednim, inovativnim i etičkim proizvodima za unapređenje zdravlja, kojima se omogućava zdrav način života i unapređuje svakodnevni život pacijenata i potrošača. Ovo činimo pomoću naših partnerskih brendova kao i plasiranjem našeg sopstvenog brenda, na primer Revalid® u oblasti lečenja opadanja kose i nege kose, zatim proizvoda za unapređenje digestivnog zdravlja i lečenja kašlja i prehlade.